Waarom ik mijn bijscholing niet online aanbied
Persoonlijke interactie vind ik een belangrijk aspect bij kennisoverdracht en bij het delen van ervaringen. Ik sluit graag aan bij de individuele belevingswereld en de vaardigheden van de cursist. Zo kan ik motiveren en stimuleren bij het maken van de vertaalslag van theorie naar praktijk.
Terugblik op lezing bij Bibliotheek AanZet in Dordrecht
De korte verhalen die ik voorlas, gebaseerd op ervaringen van cliënten uit mijn praktijk veelal met ADHD/ADD, zorgden voor veel herkenning. Er werden vragen gesteld en er was ruimte voor discussie en het delen van persoonlijke ervaringen.
Op woensdag 4 september lees ik voor uit mijn boek bij Bibliotheek AanZet in Dordrecht
Op woensdag 4 september lees ik tussen 19:00 en 20:30 voor uit mijn boek, ‘Ja, hoe dan?’, over neurodifferentiatie. Dit doe ik in Bibliotheek AanZet in het centrum van Dordrecht in het kader van gezondheid en welzijn.
Met ‘Ja, hoe dan?’ op de Dordtse Boekenmarkt
Met ‘Ja, hoe dan?’ op de Dordtse Boekenmarkt was een groot succes.
Nieuw: AD(H)D-coaching, neurodifferentiatie in de praktijk
Als logisch vervolg op het boek “Ja, hoe dan?” is de training AD(H)D-coaching, neurodifferentiatie in de praktijk ontstaan. De training is niet alleen bedoeld voor zorgprofessionals maar voor iedereen die op de werkvloer met kinderen of volwassenen met AD(H)D samen werkt.
Hier beschikbaar: ‘Ja, hoe dan?’
‘Ja, hoe dan?’ verkent de verbinding tussen lichaam en geest en hoe onze ervaringen ons vormen. De 46 luchtige verhalen bieden een bron van inspiratie aan iedereen die op zoek is naar herkenning, begrip, acceptatie en groei.